streda 2. apríla 2014

Hello April

Hello April 🌷
Špeciálny deň alebo výnimočný...Teda ako pre koho. Do triedy sme dostali novú žiačku a od včera s namy sa normálne učí. Pred včerom len prišla do triedy na minútu a ja som si myslela že prišla na prax alebo niečo také. Pretože dosť často k nám chodia dievčatá na prax a "učia" nás. A potom triedna "toto je vaša nová žiačka" ja "čooo?" :D. Vyzerala úplne na staršie a je pekná. Typovala by som takých 16-17 rokov ale to ma len oči klamali. Triedna nám povedala že má 13. Je mladšia odomňa a vyzerá úplne na staršie. A sedí so mnou.  Včera som sa ňou ako tak rozprávala vlastne aj pár dievčat a dozvedela som sa že má vlastného koňa a jazdí. To je veľké + u mňa. Keďže ja taktiež milujem kone. Vyzerá pohode a skamarátili sme sa celkom za tieto dva dni. Potom mi povedali že mala 3 a 4 z chovania na vysvedčení a podmienečne bola vylúčená zo školy. Fúúha. Ale tak u nás sa správa normálne, zatiaľ.

Včera bol prvý apríl a ja som moc ľudí ani nenachytala. Bol to pre mňa obyčajný deň, ako každý iný. ;) Chcela som si z vás urobiť tu na blogu srandu ale potom som nestihla napísať článok a už mi išiel autobus takže som to nechala tak.

Dnes sme si robili na angličtine test či sme optimisti , pesimisti alebo realisti. Boli tam rôzne otázky v angličtine a mali sme si predstavovať rôzne situácie. Vyšlo mi 100% optimista. Bolo mi to hneď jasné. Taký test som si už pár krát robila.

Cez výkend a piatok tu nebudem pretože nebudem doma. Takže aktivitu odomňa nečakajte možno až pondelok. A to vám poviem zážitky a dám sem fotky. Ideme na chatu. A pôjdeme do Tatier a ešte neviem kde. Teším sa celkom. V Tatrách som v živote nebola , teda možno keď som bola malá ale to si nepamätám. Ale podstatné je že tam idem s kamarátmi len no a neznámimi, cudzími , peknými chlapcami. Počkať , vlastne tí sú mi totálne ukradnutý aj keď ich tam bude 75% zo 100% cca. A podstatná vec je že už 5 mesiacov som zadaná ♥. Jop, a som šťastná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára