nedeľa 30. marca 2014

Norway, beautiful Norway...

Beatiful nature in norway! I ♥️ this country  
 Milujem Nórsko. Najkrajšia a najúžasnejšia krajina na svete. Hrozne by som sa v dospelosti tam chcela odsťahovať alebo teraz tam len ísť na dovolenku. Lenže letenka pre 2 osoby a jedno dieťa (mama , brat , ja - otec by nešiel) stojí viac ako 3000€ na pár dní. Keďže by som prišla k mame s týmto návrhom, vysmiala by ma a nechcela ísť. Že radšej do Grécka , Chorvátska a iných letovísk. Takže môžem snívať ďalej a dúfať že keď budem dospelá nájdem si takú robotu kde budem poriadne zarábať čo v dnešnej dobe je dosť nemožné takže rozmýšľam aj o rôznych alternatývach ako je práca v zahraničí a podobné. Lenže, netreba sa vždy spoliehať na prácu v zahraničí. Ide tu aj o ubytovanie ktoré niečo taktiež stojí a nemusia vás zobrať presne do tej práce čo chcete a nemusíte tam zarábať viac ako na Slovensku alebo Česku. A musíte dobre ovládať daný jazyk inak to bude pre vás dosť ťažké. Pripravujem sa aj na to. Chcem ísť do toho Nórska a je to môj druhý veľký sen po tom mať vlastného koňa. Túžba po cestovaní a fotografovaní je hrozne veľká. Ale všetko sa odvíja od školy. Akú budete mať prácu atď.. Chcela by som robiť v reklamnej agentúre. Navrhovaní obálok od časopisov , reklám , bilbordov... A snažím sa to dosiahnuť. A nechcem mať prácu ktorá ma nebude baviť aj keď by som nemala na výber. Jednoducho potrebujem peniaze na presťahovanie sa do Nórska. My big dream.
-Niečo o Nórsku: (áno , dávala som minulú hodinu pozor na Geografii :D )
  • rozprestiera sa na Škandinávskom polostrove
  • rozlohu má 385 155 km2
  • má viac ako 4 mil. obyvateľov
  • hlavné mesto Oslo
  • najvyšší vrch Škandinávskych vrchov je Galdhøpiggen
  • Galdhøpiggen má 2469 m (69 uuuu :D nie, niesom perverzná)
  • susedí so Švedskom , Fínskom a Ruskom
  • jazyk: nórčina
  • kráľ Harald V. ženatý s kráľovnou Sonjou 
Norway❤️  
A nakoniec ďalšia krása z Nórska ❤️. No nieje Nórsko úžasné?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára