utorok 25. marca 2014

Phylosophical tag

I. Konvertovala by si na inú vieru, keby tvoj snúbenec bol príslušníkom iného náboženstva?
Asi nie. Ale ak by na tom niekto moc trval tak áno. Nevadilo by mi to tak.

II. Je koniec sveta, a ty môžeš zachrániť šesť ľudí - kto budú tí šiesti ľudia?
Mama , oco , brat , môj chalan , Natália , Nika. (Zobrala by som celú rodinu, vlastne celý svet ale musela som si vybrať šesť ľudí. A títo šiesti ľudia sú mi najbližší. Aj napriek tomu ako sa správa ku mne môj otec.....)

III. Je šťastie iba ilúziou? Je reálne, len keď ho s niekým zdieľaš? Prečo alebo prečo nie?
Určite šťastie nieje len ilúziou. Je vlastne vždy reálne,  šťastie si každý tvorí sám. Je to jeho ľubovoľná záležitosť.

IV. Aký by bol obal tvojej biografie - možno napísanej niekým, kto ťa vôbec nepoznal?
To neviem. Neviem na túto otázku čo napísať O.o

V. Keby nadávkami neboli slová ako kur*a, ko*ot, aké slová by to boli?!
Neviem :D lepšie by som danému človeku vynadať nevedela.

VI. Napíš šesť-slovný koláčik šťastia.
Neviem čo je to šesť-slovný koláčik šťastia ? :D Prepáčte ale pozastávam sa pri tomto tagu a musím príliž roymýšľať čo napísať. Až teraz ľutujem že som začala robiť tento tag.

VII. Prečo podľa teba existuje obočie?
Lebo to skrášľuje a doplňuje tvár. Bez obočia by sme boli fakt divný.

VIII. Keby si mohla mať v teleféne iba jeden kontakt, kto by to bol?
Cara Delevingne. Môj vzor. Možno si poviete, prečo nie nejaký spisovateľ alebo naozaj niekto iný ? Prečo práve modelka ? Pretože. V poslednom čase sa mi hrozne páči a hrozne som si ju obľúbila. Je fakt krásna a výnimočná jej obočím to je jedna vec, a druhá je že má také obočie ako ja. Ja mám trochu tenšie ale nevadí :D.

IX. Tvoj bucket list je obmedzený na štyri želania. Aké by to boli?
Stretnúť sa s obľúbenými spisovateľmi. Stretnúť sa s Carou. Mať vlastného koňa (sen od mala). Dostatočná zásoba peňazí do konca života.

X. Najprv vstaneš alebo otvoríš oči? (ráno)
Otvorím oči.

XI. Kedy/vďaka čomu sa cítiš nekonečne príťažlivo?
Neviem. Ja sa necítim skoro nikdy príťažlivo. Je to divná otázka...

XII. Napíš básničku, ktorú by si si nalepila na chladničku.
Žiadnu. Pretože, po prvé: neviem písať žiadne básničky a ak by som nejakú mala hľadať tak to je na mňa moc neobľubujem poéziu. A po druhé: nemala by som kde dať tú básničku... moja mama má po celej krásnej striebornej chladničke kreslené obrázky od detí z 1-4. Je učiteľka -,-".

XIII. Bojíš sa starnutia? Prečo?
Nie nebojím. Len ma bude mrzieť že už nebudem môcť robiť to čo chcem. Takže teraz si treba život užívať.

XIV. Keby bola jedna osoba, s ktorou by si sa mohla opiť, bozkávať atď. a potom to všetko zvaliť na alkohol, kto by to bol?
Peeta Melark :D. Prví kto ma napadol bol Haymitch, ale ten je ožratý stále takže tak.

XV. Existuje dokonalosť? Keby nebolo slovo "dokonalosť", čo by ho vyjadrovalo namiesto toho?
Existuje dokonalosť. Dokonalá je príroda , dokonalé sú kone , dokonalé sú knihy. Keby nebolo slovo "dokonalosť" vyjadrovali by to namiesto toho kone. Úžas , dokonalosť , elegantnosť. Proste všetko.

XVI. Prvú kniha, ktorú uvidíš, ktorá ma viac než 300 strán, otvor na strane 136 a napíš prvú vetu. Napíš o nej.
Niesom doma takže nemám teraz knihu poruke..

XVII. Kto ťa najviac rozosmieva?
Veľa ľudí , poznám strašne veľa ľudí čo ma vie rozosmiať. Šialenci z našej triedy, a môj úžasný dospelý brat ktorý sa správa ako debil keď mu šibe.

XVIII. Vymenuj jednu vec, na ktorú si hrdá/ktorú si vážiš, o ktorej si myslíš že sa jej nedostáva dostatok ocenenia alebo chváľy od ľudí z tvojho okolia?
Horses , horses everywhere in my mind and heart.

XIX. Keby si mohla niekoho obžalovať za falošnosť alebo za mrchovnosť , koho by si obžalovala a ako by si to urobila?
Pár pipiek zo školy. Trapky, ktoré sa tvária že sú najdôležitejšie a každý ích miluje za ich správanie a ako vyzerajú. Proste typický "hore nos"

XX. Prepíš jednu slohu z tvojej obľúbenej pesničky. Musí znieť dobre, keď ju nahlas spievaš spolu s hudbou piesne.
Imagine Dragons - Demons 
..
...
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide
It’s where my demons hide
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
It’s where my demons hide 

 
(zdroj: http://jass.blog.cz/1309/phylosophical-tag)

2 komentáre:

  1. Haymitch ma dostal :D To som sa začala rehotať ako nejaký psychopat :D Ale tak, ja by som ho brala aj napriek opitosti :3 Aj keď ani Cato (Alexander Ludwig :3) by nebol zlý :D Proste Hunger Games boys.
    K tým "pipkám" by som sa rada vyjadrila ale to by sme tu boli do rána. Moja nenávisť k takýmto bičám (moje ultra mega sexy slovo - biča :D) je asi nekonečná a nikdy nedokážem pochopiť čo na nich chalani vidia...však majú všetko schované pod kilom makeupu -,- Keby nebolo toho tak o ne nikto ani nezakopne...biče.
    Divná otázka o obočí...hm hej keď sme na obočia zvyknutý tak je to také blbé predstavovať si nás bez neho, ale čo keby ho človek vlastne nikdy nemal? To by sme boli zvyknutí zase na to a nejaká blbosť ako obočie by nám možno prišla nechutná :D
    Aaaa tvoja posadnutosť koňmi :3 Dievča kde si bola doteraz?

    K tej Divergencii, skús si knihu stiahnuť do pc/mobilu/tabeltu/čítačky (ak máš čítačku) : ) Ak môže byť po anglicky dám ti rovno aj link :D (a dám ti ho aj tak, super stránka kde nájdeš asi všetky knihy sveta, len všetko je v angličtine :D)
    http://e-bookshaven.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento tag sa mi strašne páči :D :D Sú tu otázky, na ktoré by som vedela odpovedať a hlavne úplne inak ako všetci normálni ĺudia :3 Preto sa mi tak páči. Napríklad ja by som vedela čo do koláčika napísať a vedela by som akú knihu otvoriť :D [keby som nebola doma, tak asi nie]
    Carino obočie je pekné, takže aj tvoje určite bude :D
    Láska ku koňom je nekonečná :D Wow, z tohto článku je jasné ako veľmi ich obdivuješ.

    OdpovedaťOdstrániť