sobota 22. marca 2014

My sign, that fits my personality...

"My sign, that fits my personality..."- Moje znamenie, a či sa hodí moja povaha...
Na túto tému píše článok veľmi málo ľudí.. Začnem... Moje znamenie je kozorožec pretože som sa narodila cez zimný mesiac, čiže január. Musím povedať že ja na horoskopy a veštenie a kadejaké liečenie verím. Patrím k tým ľudom čo sa narodili v znamení kozorožca ako sú: J.R.R.Tolkien, Jack London , Johanka z Arku , Isaac Newton, Louis Pasteur , Rudyard Kipling atď.
Niečo o znamení:
"Zatiaľ čo iné znamenia sa oddávajú snívaniu s otvorenými očami a fantazírovaniu, Kozorožci stoja vždy pevnými nohami na zemi. Kozorožec je jedným z najstabilnejších znamení zverokruhu a keď treba, dokáže byť neuveriteľne disciplinovaný. Ľudia narodení v tomto znamení sú okrem toho aj skvelí poslucháči, ktorí vďaka svojej mimoriadnej trpezlivosti dokážu stráviť celé hodiny počúvaním príbehov zo života iných. Táto výnimočná črta im umožňuje porozumieť životu, tradíciám a osobným príbehom druhých ľudí.
Kozorožci sú obvykle veľmi kultivovaní a dobre informovaní o dianí vo svete a kultúre ako takej. Veľmi im záleží na tom, ako vyzerajú a ako ich vnímajú ostatní. Väčšinou sa obliekajú veľmi dobre či výnimočne štýlovo a mávajú silne vyvinutý zmysel pre módu a štýl. Kozorožci mávajú „veľkú“ osobnosť. Zvyčajne sú štedrí, zaujímaví a taktní. Vždy sú trpezliví a pôsobia veľmi inteligentne" 
-Väčšina je všetko pravda. Rada počúvam ľudí a ich príbehy a často-krát sa viem vcítiť do ich situácie, a som dosť trpezlivá ale nie vždy. Nepravda je v tom že mi moc nezáleží na tom čo mi povedia ostatný o tom ako vyzerám ale občas mi na tom aj záleží. Neviem či sa obliekam veľmi dobre ale páči sa mi to čo si dávam na seba a väčšinou sa to páči aj ostatným. Možno som štedrá , zaujímavá a taktná. A neviem posúdiť či vyzerám veľmi inteligentne ale podľa toho čo mi povedali ostatný tak že vraj som inteligentná :D... chcela som napísať že igelitetná ako v tej reklame -_-. 

Je tu nejaký kozorožec ?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára