piatok 21. marca 2014

2 day challenge "Book you read more than once"

- z 30 dňovej challenge som vynechala 2 deň pretože nechcela som písať o obrázku ktorý zobrazuje kde chcem bývať. Je to divná téma. Možno veľa z vás by vedelo napísať na túto tému dosť rozsiahly článok ale ja nie. Niesom z tých ....
"Book you read more than once - Kniha, ktorú čítaš viac než raz."
Určite sem patrí miesto mnoho kníh ale vybrala som si knihu ktorá ma v poslednom čase veľmi zaujala a zmenila mi pár pohľadov na svet. Je to Zlodejka kníh (The book Thief) od Markusa Zusaka. Krásna kniha ktorú vám odporúčam prečítať a stavím sa že ju nebudete čítať len raz. Je aj film ktorý som videla taktiež ale spravila som úplnú banálnu chybu že som si najskôr pozrela film a potom prečítala knihu. -_-" !Nikdy! to nerobte. Bola som až príliš nedočkavá a nakoniec sa mi to vypomstilo. Na film som už recenziu robila na blogu alexandras-ss a čoskoro bude tu aj recenzia na knihu...
MIMO: Zajtra tu nebudem a asi ani pozajtra neviem ako mi to vyjde. Teraz sa idem nadopovať liekmi a 4 čajmi a pozrieť si všetky časti Harryho Pottera v posteli aby som zajtra nejako uhrala pred maminou že som zdravá a aby ma pustila jazdiť na kone. :D Bye , bye..

1 komentár:

  1. Zlodějka knih je naprosto dokonalá. Já jsem si jí pořídila na doporučení od Nell a nikdy toho nebudu litovat. Ono to ani nejde a jestli kdy kdo litoval času stráveným čtením téhle knihy, měli by ho neprodleně popravit, jelikož nedovede ocenit krásu knih.
    Já se nejdřív tak trochu lekla množství těch stránek. Tedy jasně, četla jsem třeba Hostitele, který je taky parádně dlouhý, ale u Zlodějky knih jsem to prostě jednoduše nečekala a překvapilo mě to. Každopádně se čte úplně sama.
    Podívat se nejdřív na film nikdy není dobré. Já to udělala u několika příběhů, ale The Book Thief k nim naštěstí nepatří.

    Snad sis užila HP maraton, s kamarádkou jsme to jednou taky zkoušely, ačkoliv nám pár dílů chybělo, s tím že tou dobou ještě ani v kinech nebyl ten úplně poslední.

    -:-:-:-:-

    Ještě bych ti chtěla moc poděkovat za tvůj komentář. Díky tobě jsem se zase pro jednou usmála a takové komentáře jsou prostě moc dobrá motivace. :)

    OdpovedaťOdstrániť