streda 16. apríla 2014

A few things that I want to do

1.Dlhé vlasy
Už to asi každý píše že chce dlhé vlasy... Ľutujem to že som sa dala ostrihať, neviem čo ma to vtedy napadlo ale bola to totálna blbosť. Teraz mám síce vlasy po prsia (nesmejte sa) ale aj tak to je málo. A k tomu som ešte ako ďalší blbí nápad sa nechala ostrihať do postupna. Proooč ?! Chcem si nechať narásť vlasy pod rebrá a ďalej , zatiaľ by stačili len pod rebrá ale maximálna dĺžka je po zadok ako som mala pred tým. Pretože s dlhými vlasmi sa dá všeličo robiť a hlavne mi ide o vrkoč na bok. Pretože sa mi to hrozne páči. Takto ich chcem : ^o^

rapunzel let your hair down

2.Tetovanie
Áno, ale to môžem len keď dovŕšim 18 rokov čo si musím počkať ešte 4 roky. No nevadí. Jednoducho zas sa mi to páči. Ale vôbec nemám predstavu aké chcem tetovania. Viem len že chcem na ruku alebo chrbát koňa. A nejaký citát k tomu. Chcem sa nechať potetovať celá okrem tváre. Ako Monami Frost jeden z mojích vzorov po Care Delevingne. Toto je Monami (môžete si ju pozrieť aj na fb stránke "Monami Frost")
*-* 

3.Zlepšiť si známky 
Toto fakt potrebujem. Keďže sa chcem dostať na nejakú školu. Neviem čo mám k tomuto viac povedať aj keď už je len pár mesiacov do konca školského roka musím zabrať kedže celý máj budem behať po doktoroch (nechce sa mi vysvetľovať prečo).  stuDIE

P.S: už ma nič nenapadá čo by som tak chcela urobiť, možno časom...

 

1 komentár:

  1. Takže nejprve se vyjádřím k článku, pak k tomu krásnému komentáři, který si mi nedávno napsala.

    Já si taky na podzim roku 2012 ostříhala vlasy. Mám ráda změny, cítím se lépe, když se u mě raz za čas nějaká objeví. Tak jsem si vlasy ostříhala nad ramena a obarvila na takovou světloučce hnědou barvu. Jenže přišel háček, barva mi začala odrůstat a když jsem si ji před prázdniny obarvila tím samým odstínem, tak mi přes léto zesvětlila na skoro blonďatou. Teď mám 'ombre naopak' a čekám dokud mi to neodroste na mou světle hnědou. Takže i čekám, dokud mi ty vlasy nedorostou do normální délky na kterou jsem bývala zvyklá. Tudíž máme stejné přání.

    Tetování chci, ale buď někam na zápěstí, nad/pod prso, zkrátka nějaké viditelné, ale ne příliš nápadné. (Chtěla jsem - family, na levou stranu nad prso, protože to je pro mě to nejdůležitější v mém životě) Ale nechci nic, co by mě omezovalo nebo vypadalo hrozně až zestárnu.

    Známky jsou další věc. Já jsem strašně líný člověk, co se týče známek, protože jsem toho názoru, že známky jsou jen projevem silné vůle, nikoliv inteligence. Zkrátka lidi, co mají špatné známky, jsou ve skutečnosti větší géniové, než ti se samými jedničkami. Navíc si užívají prosté myšlenky života. Život není o tom, aby ses dřel jako kůň a neužíval si mládí.

    A ke komentáři chci říct, že jsem na blogspotu raději. Je to tu modernější, útulnější a líbí se mi ten minimalismus třeba už jen tvého blogu. Máš to tu nádherné mimochodem. Tvoje přezdívka je skvělá, lehce zapamatovatelná (stejně jako adresa blogu). Asi máš ráda Tolkiena, že? Pokud ano, tak jsem strašně šťastná, že si mi napsala, protože si budeme určitě hodně rozumět. Ještě jednou děkuji, za všechny ty milé věty.

    John Green je prostě úžasný, obdivuhodný, skvělý, zábavný a dalších milion přídavných jmen, téměř stejného významu. The Fault In Our Stars je pro mě definice lásky. Je úžasná, četla jsem jí už několikrát a furt si jí nosím sebou v hlavě.

    Přeju ti taky všechno nejlepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť