sobota 15. marca 2014

Relocation...

Nakoniec som sa presťahovala z blog.cz aj bez súhlasu čitateľov ak tam vôbec nejaký boli... Ako som písala v článku na blogu "...ale zmena je život. A bez zmeny nieje život a bez života nieje nič. "Yeah, I am little genius.".... " Fakt som potrebovala tú zmenu a s blogovoaním som v žiadnom prípade nechcela skončiť. Myslela som že to tu bude hrozné ale nakoniec som si našla šablóny na internete potom sa tu nejako zorientovala a mám pocit ako by som tu bola už rok. S alexandras-ss.blog.cz je už koniec viac sa tam už nevrátim, teda možno ak mi neprepne v tej mojej hlave. Ale som tu rada a naďalej budem komentovať vaše blogy na blog.cz pretože v blogspot blogoch som ešte nejako nezorientovaná jedine čo poznám , je blog Claire Drayen, ktorá sa taktiež presunula sem. Veľa ľudí sem ide a presťahuváva sa, proste som šla z davom ďalej...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára